Filskov fiskesø den 18. marts 2017
En lille beretning fra Filskov fra i dag. Det regnede og blæste koldt da vi kørte til Filskov i dag. Så det var positivt at
Der var 18 fiskere der mødte frem for at deltage konkurrencen. Så var det spændende om vi kunne fange fisk i Filskov Fiskesøer.
Det kunne vi. Også flere end vi plejer at kunne fange. Den største (et bæst på 5170 gram) blev fanget af Claus Jørgensen, 2. præmien gik til
Frank Lauritzen for en på 1650 gram, og 3. præmien til Brian Berg for en ørred på 1500 gram.
Så nu glæder vi os til gang i Lystfiskerparadiset den 29. april hvor der er gratis fiskeri for dem som husker at melde sig til i god tid.