Tur på Lillebælt den 4.11.2017
Afslutning af fiskeri i 2017.
Den sidst tur gik til Lillebælt/ Middelfart.
Vi sejlede med skibet Marianne/ skipper Kurt.
Der blev fanget 148 flad , torsk og hvilling + mindst 100 der ikke holdt målet.
Den størst fladfisk/ skrubbe vejede 690 g. målte 40 cm. fanget af Jesper Hansen.
Største torsk vejede 720 g.fanget af Erik Lorentsen.
Det var en rigtig fin dag, tørvejr, vindstille, tilpas med strøm, mange fisk op hyggesnak.
Vi havde som sædvanlig rundstykker med og som noget nyt var der suppe til frokost.
Det var godt, at turen var kortet af med en time, for der havde vi brugt alle igler.
Vorbasse sportsfisker.
Knud
Jesper med den store fisk
Der fiskes koncentreret