Støtte til retssager.
-------------------------------------------------------
Foreningen Danske Mink modtager støtte til at føre retssager for foreningens medlemmer.
MobilePay. - Advokat - Lars Borring 23 25 06 18
------------------------------------------------------------
20. September - 2023
Indsamlings Regnskab 20-11-2021 - 19-11-2022 - PDF fil
( Indsamlingsregnskabet skal lægges ind på hjemmesiden senest 27/9 - 2023 )
Side l af 3
Regnskab over indsamlingen.
(Kun til brug for regnskaber, hvor det indsamlede beløb er på 50.000 kr. eller derunder.}
Oplysninger om indsamlingen Indsamlingsnævnetssagsnr.: 21-700-04168
indsamiers navn(e): Foreningen Danske Mink
Indsamfingsperiode: 208/11-2021 - 19/11-2022
Indsamlingskontoens registrerings-og kontonummer: 5473 1002005
l) Oplysninger om indtægter og udgifter
Felt nr. - Indsamlingsregnskab - - Beløb
001 - Indkomne bidrag og øvrige indsamlingsindtægter- 0,00 kr.
002 - Administrationsudgifter 0,00 kr.
003 - Indsamlings overskud 0,00 kr.
2} Specifikation af adrninistrationsudfiifter forbundet medindsamljnfien (fx gebyr til Indsamlinfisnævnet): Felt nr. - Administrationsudgtfter
200.1 kr
200.2 kr
200.3 kr
200.4 kr
200.5 kr
200.6 kr
200.7 kr
200.8 kr
200.9 kr
--------------------------------------------------------------------------------------------
200 / Beløb i alt kr
--------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Side 2 af 3
3} Anvendelse af indsamlingens overskud
Felt nr. - Hvad er indsamlingens overskud anvendt til? - Beløb
300.1 kr
300.3 kr
300,4 kr
300.5 kr
300.6 kr
300.7 kr
300.8 kr
300.9 kr
---------------------------------------------------------------------------------------------
300 - Anvendt i alt kr
----------------------------------------------------------------------------------------------
301 Eventuelt resterende overskud herefter,
der endnu ikke er anvendt kr
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Indsamlingens overskud er endnu ikke fuldt anvendt jf. ovenfor, og undertegnede eftersender inden et år fra i dag en erklæring om anvendelsen af indsamlingsresultatet til Indsamlingsnævnet, jf. § 8, stk. 4 i indsamlingsbekendtgørelsen*.
Underskrifter
Undertegnede er ansvarlige for indsamlingen og erklærer ved underskrift, at indsamlinffen er foretaget i overensstemmelse med reglerne i indsamHngsloven 2 og Jndsamlingsbekendtgørelsen, Jf. bekendtgørelsens § 8/ stk. 2.
1. Navn - Lars Bomng - Underskrift dato 20-06-2023
2. Navn - Louise Simonsen - Underskrift dato 20-06-2023
3. Navn - - Underskrift dato
1 Bekendtgørelse nr. 160 af 26. februar 2020 om indsamling m.v.
2 Lov nr. 511 af 26. maj 2014 om indsamling m.v. med senere ændringer.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Side 3 af 3
Vejledning til Regnskabsblanket
-------------------------------------------------------
Felt nr.
001
Vejledning Indsamlingens samlede indtægter i indsamlingsperioden anføres. Indsamlinger og bidrag fortolkes i overensstemmelse med indsamlingslovens § l, stk. l og stk. 3, herunder også hvorvidt salg anses som værende en del af indsamlingen. Indsamtingsloven § 2 opiister, hvilke indsamlinger og bidrag, der ikke skal indgå i regnskabet, ligesom bl.a. kontingenter ikke skal indgå i indsamljngsregnskabet
--------------------------------------------------------------------------------------------------
002
l rubrikken overføres summen fra Felt nr. 200
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
003
Indsamlingens overskud beregnes som Indkomne bidrag (Felt nr. 001) fratrukket eventuelle Administrationsudgifter (Felt nr. 002).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
200.
Der skal føres regnskab over samtlige indtægter og udgifter forbundet med indsamlingen, jf. indsamlingsbekendtgørelsens § 8, stk. l. Specifikationens sum føres op i Felt nr. 002 Administrationsudgitter. Hvis der er afholdt yderligere administrationsudgifter, end der kan specificeres i skemaet, kan særskilt specifikation vedlægges som bilag.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
300.
Anvendelsen at indsamlingens overskud skal være specificeret, Jt. Jndsamlingsbekendtgørelsens § 8, stk. l, nr. 2. Hvis overskuddet er anvendt til yderligere formål, end der kan specificeres i skemaet, kan særskfft specifikation vedlægges som bilag.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
301
Hvis indsamlingens overskud ikke er anvendt fuldt ud på tidspunktet for regnskabets aflæggelse, angives beløbet her. Beregnes som i-eft nr. 00.1 Indsamlingens overskud fratrukket heit nr. 300 Anvendt l ait. Inden ét år fra regnskabets aflæggelse skal de ansvarlige indsende en erklæring om anvendelsen af indsamlingens overskud til Indsamlingsnævnet, Jf. § 8, stk. 4 i indsamlingsbekendtgørefsen. Se blanket "Overskudserklæring".
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Såfremt der er yderligere spørgsmål til udfyldelse af Regnskabsblanketten, kan Civilstyretsen kontaktes på telefon 33 9233 34 mandag-fredag mellem kl. 09.00 og 12.00 eller Email - [email protected] - henvis gerne det relevante sagsnr.
Side 3 af 3 slut
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------